POLAND-L Archives

April 2011, Week 2

POLAND-L@LISTSERV.GMU.EDU

Reply To:
Discussion of Polish Culture list <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 12 Apr 2011 12:45:28 -0400
Zazwyczaj mowie na takie hasla "i smiesznie i strasznie" tu nic
smiesznego nie widze, to jak przepowiednia. Doklada sie do tego wywiad
z "MILCZACEJ" demonstracji przed Kunsulatem polskim w Toronto. "nalezy
nienawidziec tych ktorzy wspolpracuja z obcymi mocarstwami" - mowi
przebierany pilsudsczyk. "dobrze powiedziane, dobrze" - zachwyca sie
reporterka polonijego radia w Toronto.
Teraz juz wszystko jasne: najpierw nienawidzimy, a potem dobieramy
nienawidzonym kierunki wspolpracy z obcymi mocarstwami. Putinowi,
Tuskowi i Kaczynskiemu jarmulki na glowe na okladce nowej ksiazki;
calemu PO czerwone gwiazdy w klapy, ale sluzalczosc w stosunku do USA
nalezy z tego wylaczyc, bo PiS to czyni tylko z nienawisci do Rosji. I
badz tu madry - sluzyc obcemu mocarstwu, czy nie?
Andrzej